diumenge, 12 de setembre del 2010

Pastís de pastanaga

Avui he fet la meva primera triatló, la de la dona, i realment molt divertit, a més he acabat i no he quedat última! Per recuperar forces ahir vaig preparar aquest pastís de pastanaga que el vaig veure al blog a la cuina, tot i que no l’he fet tant complert.
Ingredients:
  • 2 ous
  • 300 g pastanaga
  • 50 ml oli de gust suau
  • mitja cullerada de canyella
  • una mica de sal
  • 150 g de sucre moreno
  • 150g de farina
  • 1,5 culleradetes de llevat químic
  • una mica de mantega pel motlle
Procediment:
Rentem i pelem les pastanages i les tallem petites. Barregem pastanagues, ous, oli, canyella, sal i sucre i ho tritures amb el turmix.
DSCN2126
Afegeixes farina i llevat i acabes de remenar.
DSCN2127
Es posa en un motlle untat amb mantega.
DSCN2128
Es posa al forn 40 minuts a 180ºC. Es deixa refredar i ja es pot menjar. Perfecte per recuperar forces després de fer exercici.
DSCN2130
BON PROFIT!

9 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Enhorabona per ser tan valenta i per apuntar-te a un triatló, uff, només de pensar-hi ens entren les cagaleres de la muerte!!
Quina bona manera de recomposar l'esforç que amb aquest súper pastís de pastanaga, sembla boníssim.
:-)

Cuinagenerosa ha dit...

un triatló ja són paraules majors, enhorabona per ser tan valenta, com diuen els vermells, i tan previsora de tenir-te la recompensa preparada!

Unknown ha dit...

Txell i Quique: És la primera que faig i ha sigut curteta, però m'ha agradat així que a veure si en faig alguna altra.

Manel: Ha costat però la recompensa he estat bona, i no només el pastís sinó també el fet d'haver acabat!

mercè ha dit...

Ei!, em trec el barret!, jo porto dos anys fent la cursa de la dona, són 5 km i em costen... Vaig fer la de El corte Inglés i la vaig acabar perquè vam fer un munt de "caminades"...Una triatló és molt completa!.La coca de pastanaga és molt bona, tothom es pensa que el gust de la pastanaga serà fort i en canvi li dóna una dolçor molt fina, oi?.Fins el 22!

Gemma ha dit...

UN tall d'aquest pastís i segur que recuperes les forces en un moment!
M'encanten els pastissos de pastanaga, la canyella hi queda molt bé.
I felicitats per la triatló!

Unknown ha dit...

Mercè: jo lo de córrer és lo que porto pitjor, vaig fer 2 km i no podia! He intentat la de la mercè i el corte ingles, però són massa llargues i acabo com tu caminant, ja miraré si m'apunto a la de la dona! Lo de la coca de pastanaga és el primer cop que la faig i abans de provar-la tothom la troba rara però després agrada molt! Que tal la classe del Lienas?

Gemma: gràcies per les felicitacions. Amb la canyella tens molta raó, però cal anar amb compte perquè si et passes pot matar tot el gust del pastís! Ja has anat a la classe del David Lienas o hi aniras aquest divendres?

Cristina ha dit...

Un bon pastís per recuperar-se després de la triatló. Felicitats!!

Unknown ha dit...

Ueeeeeee!

Aquest blog pinta molt i molt bé!
Em sembla que hi faré cap sovint... sobretot quan faci sopars a casa!
En fi, estem en contacte!

RöM - Amnea!!

Unknown ha dit...

Gràcies Cristina, si que em vaig recuperar bé amb el pastís! Ara a preparar-se per les següents!

Roman: Gràcies per les felicitacions, veig que et vas apuntar bé el blog! A veure si et serveix per fer molts soparets a casa! Jo he escoltat el vostre grup, està molt bé, a veure si feu un concert per barcelona i us vinc a veure!

Potser també t'interessa:

Related Posts with Thumbnails

Què t'ha semblat aquest post?